Bestellen

Als je een product wil bestellen klik je op het artikel en vervolgens op ‘In winkelwagen’, of je klikt gelijk op het winkelwagen-icoontje in een productenoverzicht. Het product wordt dan in je winkelwagen geplaatst. Als je klaar bent met winkelen, klik je op het winkelwagen-icoontje rechts bovenaan de pagina. Hier kan je producten verwijderen, aantallen aanpassen of een eventuele kortingscode invoeren. Klik vervolgens op de button ‘Afrekenen’. Hier kan je het gewenste verzend- en factuuradres invoeren en doorgaan naar de betaling.

Veelgestelde vragen binnen deze categorie

  • Ik heb geen bevestiging ontvangen, hoe kan dat?

    In een enkel geval komt de bevestigingse-mail niet goed aan. Het kan bijvoorbeeld zijn dat deze wordt tegengehouden door de spamfilter van je e-mailprogramma. Kijk daarom altijd bij je bestellingoverzicht in Mijn account. Staat de bestelling ertussen? Dan kan je er zeker van zijn dat je bestelling is doorgekomen. Ook als het bedrag is afgeschreven van je bankrekening, is de bestelling gegarandeerd bij ons binnengekomen. Twijfel je toch? Je kan altijd contact opnemen door een e-mail te sturen naar orders@morgenisnu.nl.

  • Is het mogelijk om mijn bestelling te annuleren?

    Je hebt het verkeerde artikel besteld of je wenst toch een ander product? Dat kan, want zolang je bestelling nog niet verpakt en verstuurd is, kan je jouw bestelling annuleren. Mail ons naar orders@morgenisnu.nl met het bestelnummer en je naam, dan annuleren wij jouw bestelling meteen en storten we het betaalde bedrag direct terug.

  • Waar kan ik de status van mijn bestelling inzien?

    Je kan elk moment de status van je bestelling inzien in de Mijn account-omgeving. Wanneer je op Bestellingen klikt in het linker menu, krijg je al jouw bestellingen te zien en de status daarvan. Ook kan je daar de factuur van jouw bestelling downloaden, de producten opnieuw bestellen en de zending van de betreffende bestelling volgen.

  • Als ik een product nabestel, wanneer kan ik het dan verwachten?

    Je kunt een product nabestellen wanneer deze niet op voorraad is. Wij sturen het nabestelde product direct naar je op wanneer het weer op voorraad is. Hiervan ontvang je dan een e-mail. De levertijd kan verschillen van tussen 2 werkdagen tot ongeveer 3 weken. De levertijd kan soms lang zijn doordat een groot deel van de producten die we verkopen geïmporteerd worden uit landen buiten de EU.

     

    Heb je meerdere producten besteld, waaronder één of meerdere nabestelde producten? Dan versturen wij het nabestelde artikel uiteraard kosteloos na wanneer het weer op voorraad is. Ook dan ontvangt je een e-mail van ons dat het betreffende artikel naar je onderweg is.

  • Er is iets fout gegaan met mijn bestelling, wat nu?

    Som kan het gebeuren dat er iets mis gaat tijdens een bestelling. Er kan een technische storing zijn bij de bank of verkeerd ingevulde gegevens. Wij doen er alles aan om je zo goed mogelijk te helpen. Merk je dat de bestelling niet doorkomt of heb je vergelijkbare problemen? Neem dan contact op door een mail te sturen naar orders@morgenisnu.nl. Wij helpen je zo snel mogelijk met jouw bestelling in orde te maken en in ieder geval binnen 24 uur.

  • Kan ik mijn bestelling nog wijzigen na betaling?

    Nee, het is niet mogelijk om zelf een bestelling aan te passen nadat de bestelling betaald is. Dit doen we onder andere om je gegevens te beschermen. Wil je een bestelling wijzigen omdat je iets verkeerd hebt besteld of ingevuld, dan kan je altijd contact opnemen door een mail te sturen naar orders@morgenisnu.nl. Wij wijzigen je bestelling binnen 24 uur. Dit is niet meer mogelijk wanneer je bestelling al is verstuurd, mail dus bij voorkeur direct na het plaatsen van de bestelling of in ieder geval zo snel mogelijk nadat je hebt geconstateerd dat er een foutje is ontstaan.

  • Heb ik een account nodig om te bestellen?

    Nee, je kan bij ons ook als gast bestellen. Uiteraard hebben we wel je e-mail en adresgegevens nodig. Ben je van plan om vaker iets bij ons te bestellen? Dat is fijn! Het is handig om dan een account aan te maken. Dat scheelt de volgende keer tijd. En… vaste klanten krijgen regelmatig een extraatje van ons. Uiteraard ben je niet verplicht om een account aan te maken.