Bezorging

Iedere bestelling die op maandag t/m vrijdag voor 16:00 uur wordt besteld, versturen wij dezelfde dag. Nadat het pakketje door ons is verzonden, ontvang je een e-mail met daarin een Track & Trace code van PostNL. Hiermee kan je jouw bestelling makkelijk volgen. Bestelling worden in Nederland en België bijna altijd de volgende werkdag geleverd. Voor een bezorging naar het buitenland is de levertijd afhankelijk van het land van levering en kunnen wij alleen een schatting van de levertijd geven.

Veelgestelde vragen binnen deze categorie

  • Kan ik mijn bestelling afhalen bij een afhaalpunt?

    Ja, het is mogelijk om je bestelling af te halen bij een PostNL Afhaalpunt. Deze mogelijkheid kan je heel makkelijk selecteren bij het afrekenen. Kies bij verzendoptie voor ‘Ophalen bij PostNL Afhaalpunt’ en kies vervolgens aan de hand van je postcode het dichtstbijzijnde afhaalpunt. Heb je op werkdagen voor 16:00 uur besteld? Dan ligt je bestelling de volgende werkdag daar voor je klaar.

  • Hoe kan ik de levering van mijn bestelling volgen?

    Via de Track & Trace e-mail. Zodra je bestelling is verstuurd, ontvang je van ons een e-mail dat je bestelling verzonden is. Zodra je pakketje vervolgens bij PostNL sorteercentrum is aangekomen, ontvang je een e-mail met daarin de Track & Trace van je zending. In enkele gevallen komt deze e-mail in je spamfolder, kijk dit dus altijd even na.

  • Hoe gaan jullie om met duurzaamheid bij bestellingen?

    Duurzaamheid is een belangrijke waarde voor ons. We verkopen bijvoorbeeld alleen producten die duurzaam worden gemaakt en met de beste zorg zijn geproduceerd. Hetzelfde doen wij met jouw bestelling. Er gaat geen papier verloren bij het klaarmaken van jouw bestelling en we gebruiken geen plastic als verpakkingsmateriaal. Ontvang je toch een pakketje met plastic erin? Dan is dit hergebruikt van zendingen die wij ontvangen hebben. Dan kunnen we het maar beter opnieuw gebruiken dan weggooien, toch? Daarnaast verpakken we jouw bestelling altijd in een zo’n klein mogelijke doos, zodat er geen extra opvulmateriaal gebruikt wordt. Heb je na het ontvangen van een pakketje nog adviezen over hoe het duurzamer kan? Dan horen we dat graag via: orders@morgenisnu.nl.

  • Mijn levering is niet compleet, wat is de reden hiervan?

    In het geval dat je één of meerdere artikelen hebt besteld, maar deze artikelen niet hebt ontvangen, dan kan dit meerdere redenen hebben. Wij doen ons best je altijd van te voren op de hoogte te brengen als we jouw bestelling niet volledig kunnen versturen. Mocht je bestelling incompleet zijn zonder dat we jou op de hoogte hebben gebracht, neem dan contact met ons op door en mail te sturen naar orders@morgenisnu.nl of bel ons op 0341 – 422 850.

  • Is het mogelijk mijn bestelling bij Morgen is nu af te halen?

    Nee, helaas is het niet mogelijk om je bestelling bij ons af te halen op kantoor. Wij hebben een kantoor met inpak- en opslagmagazijn die niet toegankelijk is voor ophalen. Voor vragen kun je ons natuurlijk altijd bereiken, dit kan via info@morgenisnu.nl of 0341 – 422 850.