Met hart en ziel zetten we ons dagelijks in. Voor de beste producten, maar ook de beste service. Of het via de sociale kanalen, mail, chat of telefoon is. Wij staan bekend om onze behulpzaamheid; goede en snelle antwoorden en professioneel advies. Wij staan dus elk moment klaar wanneer je een klacht hebt over onze producten, communicatie of andere zaken. Neem contact met ons op via:

Telefoon: 0341 – 422 850
WhatsApp: 06 – 38732313
E-mail klacht over bestellingen: orders@morgenisnu.nl
E-mail overige klachten: info@morgenisnu.nl
Facebook: @morgenisnu.nl
Chat: pop-up rechts onderaan de pagina

Graag ontvangen wij de klacht die je hebt zo snel mogelijk, zodat we het ook zo snel mogelijk kunnen oplossen. Je kan dit doen via bovenstaande contactmogelijkheden. Wij zorgen altijd dat je binnen 24 uur een reactie van ons ontvangt met een oplossing voor je probleem. Hierna ondernemen wij gelijk actie om je klacht op te lossen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wanneer de klacht betrekking heeft op de kwaliteit, houdbaarheid, ingrediënten of allergenen, kunnen wij vragen om een klachtenformulier in te vullen in verband met ons voedselveiligheidsplan.