Mijn account

Je kan ‘Mijn account’ bekijken nadat je ingelogd bent. Nog geen account? Dan kan je eerst registreren. In ‘Mijn account’ is alle praktische informatie te vinden over je bestellingen en je gegevens. Zo kan je de laatste bestellingen terugzien, track & trace vinden, facturen downloaden, adresgegevens wijzigen, wachtwoord wijzigen en gebruiksaanwijzingen downloaden van producten die je bij ons gekocht hebt.

Veelgestelde vragen binnen deze categorie

  • Waar kan ik mijn oude bestellingen inzien?

    Oude bestellingen kan je eenvoudig inzien. Wanneer je in de ‘Mijn account’-omgeving bent,  klik je in het menu op ‘Bestellingen’. Hier zie je een overzicht van al je geplaatste bestellingen. Wil je een specifieke bestelling inzien? Klik dan op de betreffende bestelling. Je krijgt dan de details van deze bestellingen te zien. Tevens is het op deze pagina mogelijk om de factuur van de bestelling te downloaden of de bestelling opnieuw te bestellen.

  • Kan ik facturen van oude bestellingen downloaden?

    Ja, je kan eenvoudig zelf je oude facturen downloaden. Wanneer je in de ‘Mijn account’-omgeving bent, klik je in het menu op ‘Bestellingen’. Hier zie je het besteloverzicht. Onder ‘Acties’ kan je vervolgens je factuur downloaden. Ook is het mogelijk de bestelling waarvan je de factuur wenst te hebben aan te klikken en vervolgens op de pagina de bestelling de factuur te downloaden. Facturen zijn alleen te downloaden in pdf-formaat.

  • Waar kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

    Zelf je wachtwoord wijzigen is heel eenvoudig. Wanneer je in de ‘Mijn account’-omgeving bent, klik je in het menu op ‘Accountgegevens’. Hier kan je eenvoudig en snel een nieuw wachtwoord aanmaken aan de hand van je huidige wachtwoord. Weet je het huidige wachtwoord niet meer? Dan is het het makkelijkste om uit te loggen en vervolgens een nieuw wachtwoord aan te vragen via ‘Wachtwoord vergeten’ wanneer je weer wil inloggen.

  • Is het mogelijk mijn adresgegevens te wijzigen?

    Ja, dit is zeker mogelijk.  Wanneer je in de ‘Mijn account’-omgeving bent, klik je in het menu op ‘Adressen’. Hier kan je eenvoudig en snel zowel je factuuradres als verzendadres aanpassen. Uiteraard is het ook mogelijk om deze adressen aan te passen wanneer je een bestelling plaats. De adressen veranderen dan standaard mee in je account.

  • Hoe kan ik gebruiksaanwijzingen van bestelde producten downloaden?

    Bij veel producten die wij verkopen hoort een gebruiksaanwijzing. Zo weet je altijd waar het product voor is en hoe je het kan gebruiken. Met het oog op duurzaamheid, hebben we besloten deze gebruiksaanwijzingen online beschikbaar te maken wanneer je een product hebt gekocht. Het voordeel is dat er geen papier verspeeld wordt en dat de gebruiksaanwijzing op elk gewenst moment te downloaden en in te zien is. Je kan de gebruiksaanwijzigingen gemakkelijk inzien en downloaden wanneer je in de ‘Mijn account’-omgeving bent. Wanneer je in het menu klikt op ‘Downloads’, krijg je een overzicht te zien van alle producten waar  een gebruiksaanwijzing bij hoort. Deze kan je vervolgens gemakkelijk downloaden.